Alla inlägg under september 2017

Av anna Mac Callum - 14 september 2017 18:27

idag är jag allmänt trött :/ allt känns motigt och tråkigt så idag har jag pluggat lite försökt underhålla två gnälliga barn som bråkat konstant med varandra om ingenting

Jag tror jag har hört MAMMMMMAAAA THIA GJORDE SÅ typ bara 100 gånger idag så kul att ha dom hemma båda två....

älskar mina små hjärtan men ibland vill bara dra täcket över huvudet och inte gå upp liksom men men blir att lägga sig riktigt tidigt för är helt slut :/

vi hörs mina vänner :) ha de gött

bjuder på ett sommar foto

Av anna Mac Callum - 13 september 2017 00:00

dagen har varit bra har dock inte gjort så mycket städat plockat undan en del imorgon bär de av till Mullsjö för lite ärenden och sånt

Alexandra har fått allergi problem igen så hon blir hemma från dagis resten av veckan.... vilket är synd då hon verkligen trivs på dagis ( förskolan) .


nu ska jag och älsklingen sova lite <3

Av anna Mac Callum - 12 september 2017 08:57

hej otroligt mycket har hänt

Vi har flyttat igen edim står på axvalla trav bana carisma står utanför dalum

aja tänkte börja skriva lite igen om vår vardag helt enkelt

idag är det dags för stor städ och sen dra till carisma och longera henne en stund sen kommer älsklingen hit ikväll och stannar till imorgon bitti

skriver mer om dagen senare ikväll tjao

bjuder på en bild från sommarens akiviter :)

Presentation


välkomna till min blogg

mitt namn är anna maccallum och är 25 år gammal och har två små flickor på 3 år och 5 månader.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards