Alla inlägg under maj 2014

Av anna Mac Callum - 30 maj 2014 21:33

Jahapp årets första allergiska reaktion myggbett kul or not snart dags för sängen skriver mer imorgon

Av anna Mac Callum - 30 maj 2014 08:08

Godmorgon allihop ny dag nya utmaningar eller möjligheter får hoppas på de bästa idag eller nästa vecka ligger just nu och tittar på en liten söt unge som sover idag blir det ute dag igen skulle jag tro helt underbart väder ute just nu och jobba på solbrännan om ja får tid men det gör inget om ja liknar ett lik eller blekfis eller vad man säger då ja är mest utomhus för Alexandras skull ska snart springa min städ runda här hemma så De blir rent och snyggt :)

Av anna Mac Callum - 29 maj 2014 21:15

Gårdagen tillbringades med zimone till största delen underbar dag med fint väder en helt Okey dag enligt mig men på andra håll var det inte lika Okey min mamma skulle åka till mig men väg hit var inte problem fri då ledningar föll ner på tåget och orsakade totalt stopp på hela tåg trafiken hon skulle vart här hos mig runt halv 14:30 kom ca 19:30 ist. Idag har vi vart ute mestadels och fick en gå stol till Alexandra super fin ;) nu ska ja strax sova :)

Av anna Mac Callum - 27 maj 2014 07:01

Livet går varken framåt eller bakåt just nu känns det som är super trött på allt lillan sover och ja ligger och spelar och funderar som vanligt

Av anna Mac Callum - 26 maj 2014 18:50

Stress åter stress vill inte verka negativ men all denna väntan gör att de känns inte som vi kommer någonstans och är väldigt uttråkad och känner att ja inte orkar hålla modet uppe längre vill inte vänta längre :/

Av anna Mac Callum - 24 maj 2014 07:14

Lillan väckte mig då de small som värst jag som i vanliga fall är liv rädd för åskan kände mig förvånansvärt lugn sen hörde jag något som lät som en vatten kran gick upp för och titta så har Jacob glömt tak fönstret på toa öppet så regn väder inomhus ;) nu leker lillan och åskan har dragit vidare ;) nu är de lördag bara 3 dagar kvar tills förhoppningsvis lite positiva besked kommer så godmorgon

Av anna Mac Callum - 20 maj 2014 13:39

Ligger och myser i sängen med lillan börjar bli människa igen idag ska ja plocka och städa lite annars blir de till att vilas mycket de går för tröttheten tar ut sin rätt går dagen var hektisk götene BVC handla min mage krångla ledsenbebis blev jätte stressad av att lillan blev hysterisk vid läkar kontrollen hon gillade inte alls den nya läkaren på BVC ja bröt ihop av trötthet och hon hade inte gått upp som hon skulle Heller :( ja ger henne mat var tredje var fjärde timme ändå så går hon upp dåligt :( men men aja ny tag försöka peta i henne mer mat helt enkelt BVC var inte oroade utan bad mig fortsätta att mata för det kan bero på att hon är tidig i utvecklingen och rör sig extremt mkt. Så en dag av kaos så idag blir de till att åter hämta sig aja

Av anna Mac Callum - 19 maj 2014 09:08

Godmorgon efter en vecka med nätter från helvetet med skrik och gråt så fick ja äntligen sova 5 timmar kändes underbart även om det blev ett avbrott mitt i så känner ja mig som en människa igen Jacob kom inför att kolla till lillan under natten när hon skrek och mitt under denna skrik och gråt attack kollapsade sängen så Jacob fick laga sden bra natt nöje gårdagen var hemsk Alexandra va på värsta tänk bara humöret tänder på g troligtvis så lite Alvedon sen var det en glad och pigg tjej på kvällen nu är de dags att stiga upp för ska till BVC på läkare plus kontroll :)

Presentation


välkomna till min blogg

mitt namn är anna maccallum och är 25 år gammal och har två små flickor på 3 år och 5 månader.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards