Alla inlägg under november 2015

Av anna Mac Callum - 29 november 2015 22:05

Hej allihopa detta är min kväll glad advent allihopa

Av anna Mac Callum - 26 november 2015 13:22

Nu ligger jag och vilar vi var på axvalla igår de va kul kände mig verkligen hemma där jag trivs verkligen på travbanan de är en otroligt fin miljö med många goa människor med samma mål att bli bäst att få hästarna att bli bäst och att höra hästarnas hovar i varje steg de tar är magiskt. Nog pratat om travbanan . Ska strax röja huset ska vila en stund medan alexandra vilar så får man passa på att göra de på måndag ska vi på inskolning på dagis :) hörs senare

Av anna Mac Callum - 25 november 2015 08:55

Hej allihopa  nu har Jag vart i stallet och kom hem för någon timme strax blir de en snabb dusch och sen vidare till stallet  och packa lasta sen bär de av mot axvalla  och Benjamins körning.  Sitter just nu och tittar på tv med lillan kramar

Av anna Mac Callum - 25 november 2015 05:15

Godmorgon nu är bloggen tillbaka efter en tids krångel med allt möjligt. Jag fixade i stallet igår. vi har ju bytt stall och fått en ny familjemedlem. Nessie doc ett tre års sto en rätt så trevlig individ. Idag ska vi till axvalla för Benjamin ska köra häst så därför är jag uppe med tuppen ska precis gå upp och fixa mig lite innan jag ska gå och släppa ut våra hästar. Får hoppas på en fin dag med många skratt bilder från dagen kommer ;) ha de gött alla skriver om jag hinner under dagen annars hörs vi imorgon kramar

Av anna Mac Callum - 10 november 2015 07:34

Godmorgon bloggen har legat nere då min telefon är inlämnadpå lagning men nu har jag tiden att skriva ett nytt inlägg  sen sist ja skrev så har de hänt en hel del  vi har flyttat carisma då det inte höll i längden  min telefon har gått sönder och vi köpte en ny häst igår på kalmartravet en helt underbar 3åring och Benjamin håller på med sin b tränar licens  vilket går bra nu ligger jag i soffan efter har vart iväg och släppt ut Nessie och carisma.dom verka gilla varandras sällskap senare idag blir det att  gå till stallet och nu ropar Alexandra att hon vill borsta tänderna efter frukosten så nu måste ja sluta bild kommer senare. På Nessie doc :)

Presentation


välkomna till min blogg

mitt namn är anna maccallum och är 25 år gammal och har två små flickor på 3 år och 5 månader.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards