Alla inlägg under augusti 2015

Av anna Mac Callum - 14 augusti 2015 10:50

Hej allihop idag har jag inte hunnit göra så mycket än har gått upp för ca en och halv timme sen älsklingen är på jobbet

Det som står på dagens schema är att fortsätta med bullbaket njuta i trädgården städa hela huset för imorgon ska Benjamin och min far ha kräftskiva så måste få ordning på allt och fortsätta packa upp ;)

Av anna Mac Callum - 13 augusti 2015 22:24

Idag har vart en helt okej dag har haft problem med magen nu på kvällen för mycket jag inte tål som vanligt och nu tänker ni säkert men shit varför äta sånt du inte tål men jag tål inget för det spelar ingen roll om jag äter enligt foodmap som är lista på vad vi med ibs kan äta och så det spelar liksom ingen roll magen reagerar på de mesta ändå helt hopplöst jag avskyr att behöva må såhär men de enda som hjälper lite är medicin och den tar jag vid behov men det är inget roligt att äta medicin jämt... aja nog om det är bara till att bita ihop

Aja nu ska jag ta de lugnt och hoppas på att ja snart kan gå och lägga mig och sova

Natti Natti allihop

Av anna Mac Callum - 11 augusti 2015 20:00

Denna dagen får bilderna tala

Av anna Mac Callum - 9 augusti 2015 20:42

Nu är jag ute och går med älsklingen lillan och hunden idag har varit en helt okej dag med mycket mys pys i trädgården igår gick flytten och allt har gått bra aiko trivs väldigt bra med det nya omständigheterna ska till carisma och se hur hennes nya hem passar henne saknar såklart Anders och gänget men efter allt så var detta de bästa som kunde ske älskar Benjamin otroligt mycket nu snart är vi hemma och ska lägga lillan bjuder på bilder från dagen

Presentation


välkomna till min blogg

mitt namn är anna maccallum och är 25 år gammal och har två små flickor på 3 år och 5 månader.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards