Alla inlägg under juli 2016

Av anna Mac Callum - 8 juli 2016 16:33

Rid abstinens till tusen sitter och kollar på dressyr program och försöker lära mig dom utan till blir knäpp snart... har världens finaste och cool häst som skulle kunna gå långt men så kan ja inte rida just nu p.g.a graviditeten

Saknar ridningen det kliar i fingrarna vill kunna rida snart blir tokig ;)

Aja snart dags att åka till stallet och klappa på min dam och sambon ska tömköra våran lilla prins ;)

Av anna Mac Callum - 5 juli 2016 22:23

Hej hopp

Idag har de vart full fart :)

Jag har vart på extra kontroll av bebisen då magen inte vuxit som den ska men allt såg bra ut :)

Sen var jag och alexandra på lite shopping tur hon fick 2 t-shirtar 1 kläning sin efterlängtade bondgård och en pärlplatta med tillhörande pärlor. Sen shoppade vi 8 stycken bodys strumpor och 3 mössor till bebisen :) och åt alexandras favorit McDonalds :) åkte hemifrån 11:28 va tillbaka i sandhem 20:30

Och mellan varven va vi på a6 center lekhörna vilket alexandra tyckte va jätte kul :) så bilderna från dagen


Lägger även ut gårdagens bilder

Av anna Mac Callum - 2 juli 2016 22:14

Nu ligger man i husvagnen och glor på skilda världar

Idag har vi grillat och edim " dimman " maxim har stått inne på eftermiddagen p.g.a feber och förskylning. Carisma fick hålla honom sällskap tillsammans med Queen :)

Sen provade Benjamin sin nya 2 mans sulky
Och carisma älskade att få springa igen :) och alexandra var super nöjd när hon för första gången fick åka med i sulkyn.



Bilder kommer senare :)


Imorgon tänkte jag att alexandra

Av anna Mac Callum - 1 juli 2016 10:35

Godmorgon

Idag blir de till att åka till stallet och husvagnen ska sova där fredag till söndag

Under helgen blir de grillat och mycket god mat med underbara vänner :)

Ska även pyssla mycket med hästarna och alexandra ska även få rida lite är de tänkt :)

Nu ska jag bara vänta på att lilla damen ska vakna sen är de full fart :)

Presentation


välkomna till min blogg

mitt namn är anna maccallum och är 25 år gammal och har två små flickor på 3 år och 5 månader.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards