Alla inlägg under oktober 2015

Av anna Mac Callum - 28 oktober 2015 08:49

I måndags fyllde min dotter 2 år i lördags hade vi kalas för henne bilder kommer senare då jag ej hunnit tömma kamera vi firade även henne på måndag kväll med hennes mormor som har kommit på besök och ska vara här en vecka :)

Av anna Mac Callum - 28 oktober 2015 08:45

Hej allihop

Måndagen spenderades hemma på dagen sen åkte jag till med pappa och hämtade mamma vid tåget sen vidare till stallet och tvätta carismas karleder för hon har fått mugg. Sen åkte vi och handla lite och hem och äta tårta.

Tisdag:
Jag var i stallet hela dagen igår fixade och grejade lite med carisma och andra saker i stallet. Sen blev det en ridtur för första gången på en månad p.g.a lite olika skäl
Vi hade super kul ute i skogen. När vi va tillbaka i stallet kom älsklingen och lastade av spån han skulle ha tränat igår men blev inställd för att hans ork var inte riktigt okej igår sen åkte vi hem år sen åkte vi och fixa sulkyn sen hem och spela kort med mamma.


Godmorgon allihop idag vet jag inte vad som sker blir nog till att plocka lite här hemma och sen åka till stallet och fixa lite. Älsklingen är hemma idag då han inte mår riktigt bra..

Skriver mer ikväll eller i morgon

Kram <3

Av anna Mac Callum - 25 oktober 2015 07:18

Godmorgon allihop

Nu är jag jätte trött för har vart vaken ca halv 2 från och till för lilla alexandra har varit vaken och vägrat att sova. Nu äntligen har hon somnat men bara en kvart kvar till jag ska gå upp.

Idag ska jag longera carisma och kanske tömkörning som avslutning .

Blir sängen tidigt ikväll är super trött .

Av anna Mac Callum - 24 oktober 2015 23:16

Hej nu har jag lite tid till att skriva om dagen som varit. Steg upp tidigt som fan kl var halv 7 städade i ordning hela huset sen åkte vi med hovslagaren och skodde carisma sen bar se av till Jönköping och köpa födelsedags present till Alexandra för hon fyller två på måndag vi firade henne idag tillsammans med linda och lizette

Hon fick en fluffy ( för er som inte vet vad det är är det en gående hund i koppel ) en rittavla och en tunika.

Hade en jätte glad tjej under kalaset och hon var jätte lycklig hela kvällen hon somnade snabbt på kvällen

Vi ska fira henne tsm med min mamma ( hennes mormor) på måndag kväll .

Bilder kommer imorgon :).
Nu ska jag lägga mig i sängen efter en skön dusch tillsammans med min älskling.

Godnatt allihop <3

Sry

Av anna Mac Callum - 23 oktober 2015 22:40

Hinner inte skriva idag

Av anna Mac Callum - 22 oktober 2015 12:25

Snabbt inlägg bara vad är de som händer ?

Är detta sverige vi vill leva i ?

Ena sekunden blir folk överfallna mördade och tjejer blir våldtagna ute i löpar spåren

Brand i asylboende eller tilltänkta byggnader

ska våra barn inte våga gå till skolan för risken att bli förföljda av män i bilar eller inte känna sig trygga i skolan med risk för att någon tar sig in i skolan med någon form av tillhygge eller vapen

De är dags att regeringen och samhället vaknar upp och börjar ta tag i problemen istället för att blunda

För Sverige faller !!

Ska vi föräldrar inte våga släppa iväg våra barn själva utan att oroa oss för att de ska råka illa ut eller att de ska hända nåt !

Nu får de fan va nog !!

Av anna Mac Callum - 22 oktober 2015 07:42

Godmorgon ny dag nya möjligheter heter de ju men vet inte om det stämmer. Ligger i sängen och funderar lite.

Benjamin och pappa är på jobbet och kommer inte hem förrän sent ikväll för efter jobbet ska Benjamin träna ( jag och lillan kanske ska följa med ) sen när pappa slutar så ska dom iväg och fixa sulkyn till hästen.

Vad jag och lillan ska hitta på idag vet jag inte riktigt men ska väl fortsätta med förberedelserna inför kalaset på lördag.

Idag fyller min älskade far 52 år ;)

Älskar min finaste älskling över allt annat tack för underbar 3 månader tillsammans du och jag för alltid vi har under dessa 3 månaderna gått igenom en hel del men för varje dag växer kärleken starkare har aldrig känt så här starkt för någon förut du är mitt allt Benjamin <3

Känns lite tråkigt att han blir borta länge idag men men imorgon står jönköping på schemat handla presenter till lillan som fyller 2 år på måndag ska fira henne mig och min pappa på lördag.

Nu tröttna aiko på mig och gick in och la sig hos lillan ;)

Aja skriver mer under dagen ska ligga och dra mig lite till nu sen får vi väl se vad dagen har att erbjuda.

Kram <3

Av anna Mac Callum - 21 oktober 2015 15:10

Saknar Benjamin otroligt mycket just nu han kommer hem om en timme men vill bara ha en kram just nu.... aja nu tänkte jag berätta om dagen i sin helhet

Den har varit bra hittills men har fått en sån saknad efter Benjamin .

Alexandra har fått feber så just nu sover hon . Hon fyller ju 2 år på måndag känns helt underbart att ha fått tillbringa 2 hela år med denna lilla underbara tjej.

Presentation


välkomna till min blogg

mitt namn är anna maccallum och är 25 år gammal och har två små flickor på 3 år och 5 månader.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards