Alla inlägg under juli 2014

Av anna Mac Callum - 20 juli 2014 15:25

Är i bergsjön och hälsar på dags dra ut en sväng

Av anna Mac Callum - 15 juli 2014 20:28

God mat har man nyss ätit
Nu sitter man och latar sig framför en film och dottern leker snällt och glatt golvet underbart :) det blir ev flytt och det ser ljusare ut :) aja de va allt för mig ;) ha en fortsatt bra kväll ; )

Av anna Mac Callum - 14 juli 2014 11:19

Godmorgon allihop idag bet ja inte vad som händer förutom att Jacob måste ringa hyresbolaget och begära att få en ny spis då våran är sönder fungerar tyvärr bara på två plattor vilket inte förvånar mig alls då dessa hus behöver renoveras aja nog om det Alexandra växer så de knakar den 21 juli drar vi på mini semester jag och Alexandra då drar vi till gbg underbart blir att träffa några vänner och hitta på något kul :) aja nu ska jag fixa lunch till lillan ni får ha de så bra :)

Av anna Mac Callum - 6 juli 2014 20:07

Försöker samla vänner för ja saknar dom men ingen verkar vilja eller ha tid :( var ja så hemsk på skol tiden ?

Av anna Mac Callum - 6 juli 2014 18:22

Hinner inte uppdatera bloggen varje dag men tack till alla som läser min blogg nu till inläggets mening



jag har kommit på att ja är en stark person med mycket glädje i mitt liv NI som bara ser ena sidan och inte vill se andra sidan kan ta och sluta läsa detta inlägg och min blogg nu för här ja exakt vad ja tycker och tänker ingen censur eller förmildrande av händelser som skrivs här så take it om leave it ;)


ja skiter fullständigt hur många soc anmälningar eller andra anmälningar ni gör ja vet att ni har inget att komma med så det in åstadkommer med det är bara en jävla massa extra arbete för tanterna inne på soc aja nu till lite roliga saker nu

Nu är det mindre än ett år kvar till Töreboda festivalen :D det blir tre underbara dagar med god mat och en massa musik och lillans första stora evenemang :)

Idag är det söndag och här i årnäs ärendet lugnt som vanligt för detta är världens ände ;)


Tack och hej

Av anna Mac Callum - 3 juli 2014 16:13

De finns människor till allt

Av anna Mac Callum - 1 juli 2014 10:22

Morgon allihop ligger just nu och glor på barnprogram med min lilla terrorist <3 idag händer typ ingenting förutom lite städning som vanligt igår hade vi mys med 3 rätters middag :) efter en tur i Götene :) det var la allt för den här gången och apropå en viss kommentar ja fick min sanning är just min sanning och ingen annans version av saken då alla människor upplever saker olika :) take care

Presentation


välkomna till min blogg

mitt namn är anna maccallum och är 25 år gammal och har två små flickor på 3 år och 5 månader.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards