Alla inlägg under augusti 2014

Av anna Mac Callum - 24 augusti 2014 00:02

Drömmar är bara drömmar men det känns jobbigt när ens omgivning drömmer en för att man har ett handikapp det känns jobbigt och tungt då jag inte har valt att få de här

Av anna Mac Callum - 22 augusti 2014 00:18

Tillbaka igen efter många veckors uppehåll

Ja vill besvara en fråga som ja har fått väldigt ofta den senaste tiden

Hur är det att va mamma:

Jo det var en stor omställning i mitt liv först graviditeten och förlossning somgick jätte fort sen tiden eefter åt att inse att man faktiskt har blivit en mamma det var ingen lätt uppgift men så mycket glädje man får som mamma från barnet då går inte att beskriva har önskat mig barn sen ja var 14 år och min högsta önskan var att få en liten dotter ( hade inte tyckt sämre om ja hade fått en pojk ) så för mig var det underbart visst det finns stunder då ja bara vill vara va ifred och bara va ja som tex bara få ta en dusch utan någon som gråter vill va med eller bankar på toa dörren. Men ja ångrar inte att ja blev mamma för Alexandra är de bästa som hänt mig ja skulle kunna ge mitt liv för och rädda henne om de så krävs för hon är den som får mig att stiga upp på morgonen. Om man sammanfattar de hela att bli mamma är en omställning utan dess like man blir mer sårbar och man får ansvar över en annans människa de med för att man får uppleva så mycket glädje och får va med om många fantastiska ögonblick :) så jag är en stolt mamma till min 10 månader gamla dotter <3

Presentation


välkomna till min blogg

mitt namn är anna maccallum och är 25 år gammal och har två små flickor på 3 år och 5 månader.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards