Alla inlägg under december 2014

Av anna Mac Callum - 11 december 2014 23:04

Det är smart att höra av sig då umgänget har börjat duktigt seriöst ibland undrar man hur vissa människor tänker !!

Annars har dagen varit toppen inte gjort nåt alls mest tagit de lugnt ;)

Av anna Mac Callum - 10 december 2014 19:54

Ointressant inlägg men ändå sitter just nu i soffan och väntar på en polare och funderar över livet allt snurrar killen jag gillar skiter typ i mig:/ men jag överlever vi får vad helgen ger ;)

hmm

Av anna Mac Callum - 2 december 2014 11:26

Det är lite intressant detta på bussen till Falköping hörde jag tre pojkar i tonåren diskutera skolan vilket va väldigt ovanligt när jag gick inskolning de finns undantag men jag beundrar verkligen dessa tre killar så dom tog verkligen skolan på allvar vad jag förstod av deras diskussion.

Sen vill jag upplysa om ett stort problem sverige har och det är utländska chaufförer som tycker dom kan göra precis som dom vill och den svenska polisen har tyvärr inga möjligheter att stoppa dessa så dom kör för utländska företag som har andra lagar och regler vilket är hel sjuk eftersom det är svenska vägar med svensk trafik som olyckor och annat händer så lika för alla borde de vara

Av anna Mac Callum - 2 december 2014 11:14

Sitter på Falköpings resecentrum och mår just nu inget vidare men de e bara att bita ihop och kämpa på om ett par timmar är man hemma igen ;)

Av anna Mac Callum - 2 december 2014 07:17

Nu säger jag godmorgon och just nu ligger jag och tittar på tv behöver inte gå upp förrän 9 känner mig avslappnad men Förskyld ska ju åka till Götene om ett par timmar är verkligen inte på humör för detta

Av anna Mac Callum - 1 december 2014 23:06

Nu blir de till att sova lång dag imorgon med umgänge för lillan med sin pappa och får hoppas han kommer denna gången det återstår och se. Dagen i övrigt har varit bra inte gjort ett skit då både jag och lillan vart förkylda och bara tagit de lugnt godnatt alla där ute ;) 

Av anna Mac Callum - 1 december 2014 21:52


5 september 2014 lämna min man
15 september flytta jag och lillan till Jonsson
I slutet på september fick vi flytta därifrån sen bostadslös till den 18 november flyttade jag till en tre:a tillsammans med lilan många bråk många bråk med pappan till lillan har avlöst varandra under denna tid dom snodde alla hennes saker vi är fortfarande inte överens om det

men nu till nu tid

Många har frågat mig genom denna jobbiga tid hur jag har klarat de men ska jag va helt ärlig har de varit tufft jag hade inte klarat de utan min älskade mamma pappa och min lillasyster och ett stort tack till Alex med familj för att ni öppnade era hem när jag stod på gatan med en 11 månaders bebis och ni alla vänner och familj som har stått där och stöttat även om jag har velat ge upp har ni fått mig att orka så ett stort tack till er

nu till livet som ensamstående mamma

det är en bergodalbana vi har underbara stunder men det finns stunder då vi inte är överens men jag älskar min dotter utan dig skulle jag inte stå här idag för hon ger mig glädje i livet och en mening att få se hennes leende varje morgon är underbart hon får mig att inse att jag har gjort rätt ;)

Tack alla som ställer upp ;)

Presentation


välkomna till min blogg

mitt namn är anna maccallum och är 25 år gammal och har två små flickor på 3 år och 5 månader.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards