Alla inlägg under juni 2014

Av anna Mac Callum - 25 juni 2014 23:52

Haha fick ut vad ja ville av mitt inlägg låter som alla vill få till att jag sårar folk , men dom kanske ta reda på fakta först :)

Lever mitt liv på mitt sätt och jag har lärt mig att skita i vad alla andra tycker och tänker utan följ mitt hjärta och gå min väg det har tagit mig två år att ta mig hit men ja lyckas för var dag som går att ta mig ett steg närmare mitt mål :)


Jag har en underbar liten dotter som är verkligen mitt allt utan henne skulle ja inte kämpat så som jag gör älskar min man och de vänner och familj som stöttar mig och finns där när jag behöver dom eller bara vill tjata skit eller umgås .


de finns människor till allt det är en sak som är säker men vissa är som dom är men som sagt tänker rensa ut alla dom snor min energi :)


Nu vaknar lillan så får runda av här och säga godnatt ;)

arg

Av anna Mac Callum - 25 juni 2014 19:27

Nu är jag arg !!! Hade sätt fram emot detta så blir de inte så hatar att bo här !!

Av anna Mac Callum - 25 juni 2014 09:19

Måste åringen påminna er om att ja raderar alla anonyma kommentarer fast gjorde ett undantag eftersom ja vet vem denna är xD

Av anna Mac Callum - 25 juni 2014 06:51

Vill bara säga ett stort tack till alla i min närhet men ett speciellt tack till min underbara mamma <3

Av anna Mac Callum - 25 juni 2014 06:33

Detta inlägg kommer få många att bli förbannad och kanske och annan chockad så är du inte beredd på att få veta sanningen min sanning så sluta läs här när man växer upp lever man oftast med en mamma och en pappa och kanske ett eller flera syskon, så var det inte i mitt fall jag växte upp med min far och en lilla syster och under mina 22 år har se stöttat mig genom allt tokigt som ja hittat på men de fanns saker som jag inte såg förrän efteråt de under liggande jag var pappas flicka ingen trodde jag kunde gå min egen väg valet av pojkvänner fanns alltid en press att dom skulle uppfylla kraven gentemot min dåvarande familj men det finns ju alltid små bråk i en familj de underliggande men sen finns det nåt som kan utlösa ett tredje världskrig och det är just när man vill gå sin egen väg med en kille som inte alltid kanske varit guds bästa barn så blev det iallafall för mig efter nästan två års underliggande bråk så blev det mitt start skott på någonting jag inte ens hoppas min värsta fiende behöver gå igenom med långa tråkiga mejl och skrikande telefon samtal detta hände den 29 juli 2012 och nu snart två år senare har jag insett att trots att ha mött dom mest konstiga människor i mitt liv och förlorat ganska mycket har jag även vunnit ganska mycket . Visst saknar jag min far och syster en del men det har jag tyvärr fått lära mig att leva med men nästan två års slit har gett resultat har en underbar dotter och en man som bryr sig även om ibland inte verkar så så till alla er därute välj din egen väg och följ ditt hjärta men kom ihåg de finns oftast ingen återvändo så tänk innan på konsekvenserna av ditt handlande för de gjorde inte ja fick gå den långa vägen är inte i mål än men snart så ska ja allt vara i mål :) ha en bra dag allihop

Av anna Mac Callum - 23 juni 2014 10:29

Måndag igen ännu en vecka på gång med vardagliga sysslor och packa ner allt som inte används men nu till midsommar helgen som spenderades hos svärmor och svärfar en bra helg med många skratt och god mat ;) var där från torsdag till söndag och igår var vi på kalas Lukas fyllde 9år ;) de spelades brännboll och även här blev de god mat ;) fick dock åka hem lite tidigare för lillan blev jättetrött men hon somna inte förrän 22:30 iaf men men blev en lyckad helg trots allt ;) nu gråter lillan så jag får runda av här och kolla vad hon vill men ha en bra måndag allihop :)

Av anna Mac Callum - 19 juni 2014 07:51

Nu var det ett tag sen jag skrev men det har inte hänt nåt direkt intressant och skriva om har vart i Götene och Mariestad ikväll bär de av till svärmor och svärfar för midsommar firande sen är Alexandra mammig som vanligt men hon står upp och går längs möbler och hon blir hela 8 månader nästa vecka tiden går fort min stora tjej <3 jag älskar min familj och flytten kanske blir av vi får se vad som sägs de närmaste dagarna :)

Av anna Mac Callum - 14 juni 2014 19:04

Känner ensamhet i årnäs men inte alltid men vill ha nåt att göra ovissheten är jobbig väntan tar kål på mig

Presentation


välkomna till min blogg

mitt namn är anna maccallum och är 25 år gammal och har två små flickor på 3 år och 5 månader.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards